• Eğitim Hakkında
  • Eğitim İçeriği
  • İlgili Eğitimler
  • Ön Kayıt

CCNP Voice

 

CVOICE

 

Eğitim Kodu : 642-437 CVOICE
Eğitim Adı : Implementing Cisco Unifie Communications Voice over IP and QoS Version 8.0
Eğitim Süresi : 35 Saat
Ön Koşul : CCNA Voice


Temel network ve CCNA Voice seviyesinde bilgi sahibi olan ve CCNP voice sınavına girmek isteyen kişilerin katılabileceği bu eğitim voice gateway’ler, VoIP arama süreci(call legs), Dial plan ve uygulaması, IP telefonların temel yapılandırması ve Cisco Unified Communications Manager Express yapılandırması, Gatekeeper ve Cisco Unified Border Element tanımı ve yapılandırmasını, ses iletiminin sorunsuz bir şekilde voip ile iletilmesi için gerekli temel QoS hakkında bilgiler içerir.

 

CIPT-1

 

Eğitim Kodu : 642-447 CIPT1
Eğitim Adı : Implementing Cisco Unifie Communications Manager, Part 1 Version 8.0
Eğitim Süresi : 35 Saat
Ön Koşul : CCNA Voice

 

Temel network ve CVOICE seviyesinde bilgi sahibi olan ve CCNP voice sınavına girmek isteyen kişilerin katılabileceği bu eğitim Cisco Unified Communications Manager ile Single-Site ortamlarda yapılandırma ve yönetim bilgilerini içerir. Katılımcıların Cisco Unified Communications Manager’ın son versiyonu ile uygulama yapma şansı bulacağı bu eğitim call routing&signalling çözümleri, yapılandırması, MGCP ve H.323 gateway tanımları, on-net ve off-net call dial-plan tasarımı, media resources, IP phone Services, Cisco Unified Mobility tasarım ve yapılandırmaları konularında bilgi sahibi olmalarını sağlar.

 

CIPT-2

 

Eğitim Kodu : 642-457 CIPT2
Eğitim Adı : Implementing Cisco Unifie Communications Manager, Part 2 Version 8.0
Eğitim Süresi : 35 Saat
Ön Koşul : CCNA Voice

 

Bu eğitim CIPT-1 ile Single-Site voip network yönetimini öğrenen katılımcıların Multi-Site network tasarımı, yönetimi ve yapılandırılmasını öğrenmelerini hedefler. Globalized Call routing, Cisco Service Advertisement(SAF), Call Control Discovery(CCD), tail-end hop-off(TEHO), Cisco Unified Survivable Remote Site Telephony(SRST), Cisco Device Mobility ve Cisco Extension Mobility konularını içerir. TEHO da içeren Multi-site ortamlarda katılımcıların dial plan tasarlayabilmelerini ve uygulayabilmelerini sağlar. SIP Preconditions ve Automated Alternate Routing(AAR) ile Call Admission Control(CAC) yapılandırması hakkında bilgiler de içerir.

 

TVOICE

 

Eğitim Kodu : 642-427 TVOICE
Eğitim Adı : Troubleshooting Cisco Unified Communications Version 8.0
Eğitim Süresi : 35 Saat
Ön Koşul : CCNA Voice

 

CVOICE ve CIPT eğitimlerini tamamlayan ve CCNP Voice sınavına girmek isteyen katılımcıların katılabileceği bu eğitim Single-Site ve Multi-Site Voip ortamlarında Cisco Unified Communication üzerine sorun tespiti ve çözümünü hedefler. Bu eğitim sorun çözme metodolojileri, kaynak ve araçlarını öğretir. Bu eğitimi tamamlayan katılımcılar, Cisco Unified Communications Manager sorunlarını tespit edebilir ve çözebilir, call setup süresince meydana gelen problemleri tespit edebilir ve çözebilir, SAF-enabled ağlar ve CCD sorunlarını tespit edebilir ve çözebilir, media resources bazlı ses kalitesi ile ilgili problemleri tespit edebilir ve çözebilir hale gelirler.

 

CAPPS

 

Eğitim Kodu : 642-467 CAPSS
Eğitim Adı : Integrating Cisco Unified Communications Applications Version 8.0
Eğitim Süresi : 35 Saat
Ön Koşul : CCNA Voice

 

CCNA seviyesinde network bilgisine ve CCNA voice seviyesinde voip bilgisine sahip olan ve voice mail ile Cisco Presence entegrasyonları konularında kendini geliştirmek isteyen veya CCNP voice sınavına girmek isteyen kişiler bu eğitime katılabilirler. Bu eğitim katılımcıların Cisco Unified Presence, Cisco Unity Express ve Cisco Unity Connection entegrasyonu konularında bilgi sahibi olmasını sağlar. Ayrıca bu konularda sorun tespiti ve çözümünü de içerir.



 



  • CVOICE
  • CIPT-1
  • CIPT-2
  • TVOICE
  • CAPPS

Course Outline


» Course Introduction
» Introduction to Voice Gateways
» VoIP Call Legs
» Cisco Unified Communications Manager Express Endpoints Implementation
» Dial Plan Implementation
» Gatekeeper and Cisco Unified Border Element Implementation
» Quality of Service

 

Course Outline


» Course Introduction
» Introduction to Cisco Unified Communications Manager
» Enabling Single-Site On-Net Calling
» Single-Site Off-Net Calling
» Media Resources
» Feature and Application Implementation

 

Course Outline


» Overview
» Learner Prerequisite Skills and Knowledge
» Course Goal and Objectives
» Course Flow
» Additional References
» Your Training Curriculum

 

Course Outline


» Overview
» Learner Prerequisite Skills and Knowledge
» Course Goal and Objectives
» Course Flow
» Additional References
» Your Training Curriculum

 

Course Outline

 

» Course Introduction
» Introduction to Voice Mail
» Cisco Unity Connection in a Cisco Unified Communications Manager Environment
» Cisco Unity Express Implementation in Cisco Unified Communications Manager Express Environment
» Voice Profile for Internet Mail Implementation
» Cisco Unified Presence Implementation

 

CVOICE


» CCNP Voice Prerequisites
» CCNA
» CCNA Voice

 

CIPT 1

 

» CCNP Voice Prerequisites
» CCNA
» CCNA Voice

 

CIPT 2

 

» CCNP Voice Prerequisites
» CCNA
» CCNA Voice
» CIPT 1

 

TVOICE

 

» CCNP Voice Prerequisites
» CCNA
» CCNA Voice
» CIPT 1
» CIPT 2

 

CAPPS

 

» CCNP Voice Prerequisites
» CCNA
» CCNA Voice


 

 

Adınız Soyadınız (*) :
E-Posta Adresiniz (*) :
Cep Telefonunuz :
Eğitim Zamanı (*) :
Eğitim Kodu (*) :
Mesajınız :
   
     
* : Doldurulması zorunlu alanlar.




Telefon: 0 212 356 02 02               Faks: 0 212 356 02 03
Nevtron İş Merkezi - Esentepe Mahallesi, Büyükdere Cd. No:119, Kat:7/A 34394 Şişli/İstanbul